Wydarzenia Muzyczne NOWOŚĆ!

GENETYKA NOWOTWORÓW

Sprawdź czy nie grozi ci nowotwór. Wczesna diagnostyka jest najskuteczniejszą metodą zwalczania nowotworów. Genetyka nowotworów Szybkie wykrycie choroby, na wczesnym etapie rozwoju, decyduje o życiu pacjenta. Dziś, znając profil genetyczny człowieka, można przewidzieć kiedy i na jakie nowotwory może on zachorować. Dzięki testom wykrywającym predyspozycje genetyczne dokładnie określa się stopień prawdopodobieństwa zachorowania na raka określonego narządu. Osoby, które mają takie skłonności, mogą stosować odpowiednią profilaktykę, prowadząc przede wszystkim systematyczne badania kontrolne.
Przyczyną powstania nowotworów są mutacje (uszkodzenia) genów. Powstaje wówczas wadliwe białko, które zaburza funkcjonowanie komórki. Może ono uruchomić inne geny wywołujące nieograniczone rozmnażanie się nieprawidłowych komórek.
        Medycyna Naturalna i Rehabilitacja RUDA-DWÓR NZOZ, prowadzi diagnostykę mutacji w genach BRCA1 i BRCA2, predysponujących do zachorowania na raka piersi, jajników i prostaty. Badania takie zalecane są kobietom i mężczyznom z obciążeniem genetycznym, tzn. u których w rodzinach występowały przypadki tych nowotworów. Prawdopodobieństwo skłonności dziedzicznych, a więc przekazania tej mutacji dzieciom wynosi nawet 40-50%.
        W ramach diagnostyki ryzyka nowotworowego prowadzimy również badania HTGR. Badanie określa ryzyko zapadnięcia na takie nowotwory, jak: rak tarczycy, rak piersi, okrężnicy, czerniak, rak jajnika. Powinna je przejść każda kobieta, decydująca się na przyjmowanie hormonów płciowych. Na skutek terapii hormonalnej lub stosowania hormonalnych środków antykoncepcyjnych (zwłaszcza przez kobiety przed 35 rokiem życia), może dojść do uszkodzenia (czyli mutacji) genów kodujących białka naprawcze, odpowiedzialne za nadwrażliwość na estrogeny. Wykrycie uszkodzenia tych genów świadczy o podwyższonym ryzyku zachorowania na nowotwór.
        RUDA-DWÓR NZOZ prowadzi badanie HTGR wykrywające mutację genów, które mogą być przyczyną skłonności do tworzenia się wielu nowotworów takich jak: rak tarczycy, piersi, okrężnicy, jajnika, jelita grubego i czerniaka. Do wykonania badania wystarczy jedna kropla krwi, która może uratować życie.

© 2007 www.klinika-ruda.com.pl - Kopiowanie i powielanie treści zawartych na stronie zabronione.